cerita semalam aku bersama nya(^^,)
Thursday, October 27, 2011 ❖ 3:12 PM ❖ 0 talks
Assalamualaikum w.b.t sume..:)


huaa..bestnye dpt kua bsame ag..rindu xya ckp r..mmg berbukit di tanam..bru smlm sy tebas lpepohon  rindu 2(ayt xthn jiwg lebey)..haha...awl planning pun cm ye x ye nk jmpe membe2 nie..yela...bjet nk jmpe p smbot depavali raya konon..nk pecah2 kelapa plus kepala kt btu caves sna..hahah..xsngka wah!!mnjadi jgk...hidup aini.intan n Donut!!!cayalah~~


Ha..berbekalkn sedikit pict yg terhasil dr cam aini....sy mjadikan ia sebuah buku bergambar yg mnarik tuk dilihat ...hahaha..
emmm...chak!!!ha...yg kt dpn kani ni kasi cute okeh!!(^^,)
nk amik pict tao! hehe
wah..asl nk amik pict je sume dtg rapat2..hahaha..
tabiat katekan..
aini mnje2 gn intan..aku n mira sempoi jelah~~hahaha
ngeee....sengal xabis2 la korung nih..puas adik aku(cam man) nk layan...terutama akan nyer akak dienih la..
upah mcm2..hampeh~
ha...!!!muka nk kne mkn kaki(aini salu ckp cmtue)ngee....
nga leka dgr ceramah dr aku..hua..hua..hua...nsib korung la..
mud aku nk beceloteh je aritu..hahaha..
mam pizza...tengs aini!!!sb blnje ktowg ..:)
cheezzy o00..
msing2 knyg gler pas mkn,dah 2 xreti2 cover pwot plak..hahaha
asl intan muke cm tue...haha

daa pnt bergambo...pnt mkn..pnt bejalan...last pict dr K.A.M.I

Harap2 dpt jmpe korung ag jika allah bg keizinan..
terima kasih knangan semalam..
THE END..
(^^,)










OLDNEW

Adios Earth-lings! Welcome to my blog! Please be nice here n don't forget to follow me, k?







leave your footprints here. thank you.



Atiqah Abu Bakar
Nana Euphemia